torsdag 30 april 2009

Valborg










Gick upp tidigt idag,ville hinna med min promenad från Hornstull till Fredhäll.. När jag gick över västebro,tyckte jag utsikten var så fin så tidigt på morgonen.. kunde inte låta bli att fota..







Idag är det valborg. Så många ungdomar som super sig fulla, familjer som träffas, barn som vill se brasan.. Vi gjorde de 2 sistnämnda,var hos brorsan och grillade,familjen och vän.. Eller grilla och grilla..de grillade,det var för kallt så kvinnorna stannade hemma och väntade på köttet och korvarna. Så vi dukade och väntade. Sedan åt vi och hade mysigt,i bakgrunden lyssnade på blandat italiensk/spansk musik. Men jag fick en liten astma anfall,hade jätte svårt att andas. Hemskt.. men det gick bra sedan..

Vad mycket man åt.. Imorgon får jag gå och ut springa i 3 timmar,vänta nää,jag menar 5...

Kom hem för inte så länge sedan,och mitt larm började pipa,jag hade en påminnelse,"att göra" .. se på "Dagboken-Jag sökte dig och fann mitt hjärta".. Den bästa kärleks filmen..efter har "Ps I Love You" en andra plats.. Men jag ska nog hämta lite näsdukar,den är ju sorglig...
Imorgon fyller min systerdotter år,hon blir 2år! Så fort tiden går... men inte för min inte,jag är 25.. varenda år,fyller jag 25...

Imorgon ska vi iväg till Akalla.. Alex ska fortsätta med köket han håller på att bygga..men först ska jag till farmor och säga hej..ska nog promenera till henne..tjäna lite extra poäng...

Nu ska jag titta på Dagboken.. För nu börjar det bästa..






See yoou folks!!



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar