lördag 2 maj 2009

Visca Barcaaa!!

Har tittat på El clasico,Barcelona-Real Madrid.. Jag vet att när Spanien vann VM förra året,sa jag, "om de vinner,då konverterar jag till Madrilismen.." Och tro mig,jag har försökt, men det är så svårt, så fort jag ser de röd blåa på planet, känner jag adrenalinet över hela kroppen, och det är väl så när man har laget i blodet.. Jag älskar Barcelona,har gjort det så länge jag kan minnas, för att inte tala om Carles Puyol, vilken lagkapten,vilken spelare!
Har försökt inte bita på naglarna,speciellt efter att de gjorde 1-1 men i värsta fall, ska jag boka tid i veckan för en nagelförlängning..
3-1 innan första halvleken är slut.. vilken match! Det blir ju bättre,när Madrid sätter 2-3 spelar Henry 2-4 i mål.. Barcelona spelade bättre,vilket syntes i resultatet,2-6. Nä,vad kan jag säga, mycket bra match!



Idag var jag och grilla.. igen... Denna gång var det chorizo och kyckling,det fanns även kött,men jag föredrar vitt kött.Och chorizo. Gott var det. Solen värmde,så det var skönt att bara sitta där och njuta av den goda maten och sällskapet.Vi var där med Alex familj.

Promenerade till Kista centrum också,skulle byta min tröja på Gina,och vad hittade jag?
Ett par solglasögon,en topp och ett par korta leggins.Som inte kommer att vara korta då,med tanke på att jag är redan så kort. De blir väl perfekta!


Som vanligt är det inget bra på tv,det är ju trots allt helg,och då visas det inget. Man är inte förvånad..Men en gammal goding som man inte tröttnar på går på 4+,våran gammal vän,Forrest Gump, den är så bra,man blir aldrig trött på denna underbara film.


Idag är det lördag,och jag är på lite danshumör..
Lyssna på denna dans sång,kanske blir ni också sugna på lite salsaaa??


http://www.youtube.com/watch?v=poS3kJqMtew&feature=related

"When the brandy hits my throat
I goDa Da Da Da
When I see the girls those girls they make me go
Da Da Da Da
When I get a taste a taste
I lose controlDa Da Da Da
And when that brandy hits my throat I goDa Da Da Da...."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar