måndag 4 maj 2009

Måndag.. Trött!!!

Idag är det måndag,och dagen har känts otrolig lång. Plus att jag fick min mens idag. BLÄH. Det är inte roligt. Men jag har tröstat mig med bullar och bullar.. usch,men det är så gott, och jag har druckit massor med mjölk. Har varit så trött. Men så är det,varenda månad.. Om man bara slapp smärtan.. Har läkarbesök på fredag, måndag och onsdag. På onsdag har de sen mottagning så det är ju bra,slipper man ta ledigt från jobbet,man vill inte ta alla sina semester dagar för att vara på sjukhuset. Men så är det att leva med endometrios..

Idag ringde de från Home Enter,har köpt en film och så behöver man köpa en film inom 6 månader. Så jag har en film att vänta på "Låt den rätte komma in",hoppas den kommer lagom till en helg. Eftersom vi alla vet hur bra tv det är på helgerna..NOT...

Åt blodpudding till middan, det var gott. Med mssor med sylt.Ännu godare.Jag har lyssnat på Roxette i en timme nu,de är bra, och bättre har dessa låtar blivit genom åren. Vem kan inte glömma "It must have been love" soundtrack till Pretty woman? Fast själv föredrar jag lite snabbare låtar, pop a lo 80 och 90 när det var som bäst. "Neverending love" "Paint" eller "Dressed for succes". Bra låtar som man inte tröttnar på.

Imorgon kommer jag med lite gladare toner,utan att bara beklaga mig.. om det inte blir värre bara..
Fått massa bilder på min systerdotter.. Hon är helt underbar, hon är min glädje! Hon blir nog inte kameraskygg precis.. hon poserar så glatt!
Ska gå och natta nu..
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar