måndag 11 maj 2009

BILLIGA NAGLAR...SE HIIIIIT!!!


Jag har inte haft internet på ett par dagar så det var en vecka sedan jag kunde skriva.. så vad har hänt? jo, nu har jag fixat mina naglar! De är så fina! Jag gick till en tjej som heter Aleksandra och är ny utbildad. Hon jobbar i skärholmen. Verkligen jätte duktig och jag är så nöjd med dem! Hon tar endast 200kr månaden ut, alltså till och med 31 maj. Det är verkligen billigt och jag rekommenderar verkligen henne! Det tar lite längre tid,men det är billigt och vill du ha fina naglar som inte kostar mycket,ja,då rekommenderar jag ett telefonsamtal till henne.

Aleksandra : 0704934463

Var i Akalla i helgen, så vi promenerade till Husby för att hyra film.. Och jag kunde inte låta bli att fota denna skylt... Tycker den är rolig!
Var på Maxi i fredags.. skulle handla lite frukt, päron och äpple, men jag tappade aptiten helt när jag såg detta.. är det inte äckligt?? De kan väl hålla utkik efter sånt här:

Var och sprang i lördags,efter glassen jag åt,var jag tvungen att promenera fram och tillbaka OCH springa.. Eller jogga rättare sagt.. Jag joggade i 40min,4km, det gick bra,sprang med Pablo, Alex lillebror, men han gick.. Jag tyckte att jag såg att han gick medans jag höll på att döö av joggandet. Orättvist!!! Jag ville också gå och inte jogga! Men det gick bra,fick ingen astma anfall...

Sitter och tittar på "Kärleken i kolerans tid". Underbar film. Är kärleken verkligen sån? Finns det män eller kvinnor som älskar så? Så djupt? Att de inte tänker på något annat? Kan kärleken göra dig blind? Är kärleken mer än du kan ge?

Längtar till semestern.. Jag vet inte vart solen har tagit vägen här.. Men så skönt att slippa pollen.. när det regnar.. så skönt..

Hittade en scarf i mammas garderob, hon har haft den i 30år.. vilken tur för mig för jag älskar den! Den är fin och den är modern. Var även hos farmor och "shoppade" hittade denna snygga vita väska. Trivs så bra i dem!

Nu ska jag gå och fixa en latte,så sugen...

See you all folks!!

"Kärleken övervinner allt....."

1 kommentar:

  1. Hej, jag ska göra mina naglar hos henne imorgon :)
    håller dom bra? Ska nämligen till rhodos i en vecka på söndag, så jag kan inte laga dom ifall dom går sönder

    SvaraRadera